Om goed en degelijk werk te kunnen leveren, zijn wij genoodzaakt om bepaalde regels te hanteren.

Zo kunnen wij de agendaplanning correct opvolgen zoals gepland.  Allemaal logische puntjes, maar we sommen ze graag nog eens voor u op. Indien u een afspraak boekt, gaat u automatisch akkoord met onze huisregels.

  • Voor elke gemaakte afspraak, vragen wij u vriendelijk om op tijd te komen. Wanneer elke klant op tijd komt, kunnen wij ons aan het tijdsschema houden en hoeft er niemand te wachten.
  • Bent u door omstandigheden toch te laat, verwittig ons dan telefonisch zo spoedig mogelijk. Zo kunnen wij zien of er nog een mogelijkheid is voor uw geboekte behandeling.
  • Indien u een kwartier te laat bent, hebben wij het recht om de geboekte behandeling(en) niet te laten doorgaan of desnoods in te korten.
  • Een afspraak verplaatsen kan u makkelijk zelf via ons online boekingssysteem (of via de bevestigingsmail).
  • Een afspraak annuleren kan tot 24u vooraf.  U ontvangt dan een waardebon ter waarde van de geboekte behandelingen.  Indien de termijn korter is, worden de geboekte behandelingen aangerekend.
  • Bent u ziek?  Gelieve ons dan zo snel mogelijk telefonisch te contacteren.
  • Voor een niet nagekomen of niet tijdig geannuleerde afspraak zijn wij genoodzaakt om deze behandelingen aan te rekenen.
  • Onze gratis parking staat ter beschikking voor elke klant tijdens haar/zijn bezoek aan onze zaak.
  • De actuele prijzen zijn de prijzen op de website. Oude folders kunnen soms nog rond circuleren.
  • Al onze cadeaubonnen met (oude) nummering zijn één jaar geldig (we houden rekening met corona- en lockdownperiodes).  De online cadeaubon is onbeperkt geldig.
  • Heeft u een cadeaubon die u wil gebruiken?  Gelieve ons hiervoor dan telefonisch te contacteren om uw afspraak in te plannen.
  • Hygiène vinden wij één van de voornaamste punten in onze branche. Daarom vragen wij om de basishygiëne in acht te nemen indien u naar ons instituut komt.  Indien wij van oordeel zijn dat dit niet zo is, hebben wij het recht om de behandeling/klant te weigeren.
  • Gelieve er rekening mee te houden dat, wanneer u een behandeling voor nagels boekt, er een meerkost kan gerekend worden indien er sjablonen en/of versieringen gebruikt werden. Aangezien er niet op voorhand geweten is wat de keuze van de klant is, kunnen wij dat gedeelte pas aanrekenen op het moment zelf.
  • Indien iemand komt voor een behandeling voor nagels kunnen wij beslissen om één of meerdere nagels (voorlopig) niet te behandelen wanneer er vastgesteld wordt dat er naar alle waarschijnlijkheid een schimmel zou zijn aan die bepaalde nagel(s).

 

  • Inzake covid-19 vragen wij hierbij om de volgende extra maatregelen te respecteren, dit voor uw en onze veiligheid.:
    • Alvorens de behandeling te starten, vragen wij u om uw handen te desinfecteren. Daarvoor voorzien wij al het nodige.
    • Wij vragen aan elke klant om een mondmasker te voorzien en te dragen. Zonder mondmasker hebben wij het recht om de behandeling niet uit te voeren.
    • Wij vragen u om alleen te komen naar uw afspraak. Neem geen kinderen, partners of vriendinnen mee.  Bent u te vroeg, gelieve dan even (in de auto) te wachten.
    • Zijn er toch andere klanten in de buurt, respecteer dan de afstand van 1,5 meter.
    • Voel je je niet goed of ben je ziek, verwittig ons dan zo snel mogelijk telefonisch.
    • Probeer zoveel mogelijk aanrakingen aan ogen, neus en mond te vermijden.
    • Hoest of nies in de holte van jouw elleboog of in een tissue.
    • Om hygiènische redenen zullen er momenteel geen drankjes aangeboden worden in de zaak.

      Wij danken u voor het begrip.